Sorority Boys

Handling: För att återfå sin plats i grabbgänget måste de först platsa i tjejgänget. De tre grabbarna vaknar upp efter en fest omgivna av brudar och tomma burkar och upptäcker att hela partykassan blivit stulen. Detta leder till att de blir utslängda och anklagade för stölden. Det finns bara ett sätt att finna den skyldige. Att bli kvinna.

År: 2002
Dublin James
Omar Benson Miller
Mike Beaver
Rich Ronat

En rätt underhållande komedi, men känns ändå som den kunde gjorts bättre. Den hade kunnat vara lite roligare tex. Stark tvåa.

den e så satans bra.. man vill bara se den om o om igen

En lätt film att kolla på om det inte finns nått bättre och man vill få sig ett skratt...

Rätt rolig film faktiskt. Sätt den några ggr, får en stark 3:a

Sofia92

Riktigt rolig och skruvad film som mycket väl håller som underhållning. Innehåller både igenkänningsfaktor och parodi på oss tjejer..^^ Skådespelarna gör bra ifrån sig och det finns överlag inget som känns slappt. Nu var det dock ganska längesen jag såg Sorority Boys, så lite tveksam är jag om jag vill ge en trea eller fyra. Men en välförtjänt trea är iaf på sin plats.

En skön, rolig och bra film. Barry Watson spelar bra.

En rolig och bra film! Killarna lärs sig förstå hur det kan vara att va tjej ibland. En stark trea.