Snow Dogs

Handling: När tandläkaren Ted Brooks får reda på att han finns med i ett testamente, reser han till Alaska för att se vad hans arv innehåller. När han väl kommer fram spricker drömmen - han har bara ärvt ett busigt gäng slädhundar!

År: 2002

David Boyce
Frank C. Turner
Ron Small
Alison Matthews

Oerhört rolig och söt, mycket charmig

Helt okej, men hadde höre föväntningar så blev lite smått besviken sådär. Får en stark 2:a

Evenstar_92

Jag pendlar mellan en tvåa och en trea, så en svag trea får det väl bli då.
Den här bjuder på lite skratt och så, men så skön är den inte.
Den känns lite för barnslig för min smak, tror yngre folk uppskattar den mer.

Flora

det var ett tag sen jag såg den, när jag var typ 10, så fem års sen. men jag tyckte om den väldigt mycket. har själv haft draghundar så det var lite kul. men det är säkert jätte bra när man är sådär lite yngre, typ under 10 och så...

Sweet_Jenny

En fantastiska bra familjekomedi, med både svenskt- och orginal-språk, engelska... på VHS bandet :) En border Collie är med i filmen, suveränt! Jag har en sån hemma, en mycket busig sådan, en hundvalp. Cissi heter hon, här i denna film heter honan Nana, och är dock svart och vit, men min är beigh. Mycket rolig film att skratta till... inte för överdrivet heller. Tårar kom också ;) En av de bästa komedierna jag har sett i alla fall :) Rekommenderar den starkt.

Sofia92

Rolig film som fyller sin funktion att underhålla, mycket fin och mysig men handlingen trappar av under filmens gång tycker jag, i början verkar det kunna ha en möjlighet att bli intressant men mot slutet faller det.

TheHobbit

En helt OK film som man kan se när man inte har något speciellt för sig. Jag blev nästan förälskad i de urgulliga hundarna, de är så sköna! Man kan dock inte se den här rullen för ofta.