Vild och galen i Beverly Hills

Handling: Haru är den fetaste och klumpigaste ninja någon kan tänka sig. Så kontaktas han av Sally, som vill att han ska undersöka vad hennes pojkvän egentligen har för sig.

År: 1997
Tom Bailey
Jason J. Tobin
Richard Kline

movie-king

skit rolig och bra film!

Angelus

En tramsig men ganska charmig film som får godkänt, om en vit fet ninja som åker till USA för att hjälpa en kvinna, dåligt skådespeleri men Robin Shou var grym och påminde om sin karaktär Liu Kang i filmen Mortal Kombat, förväntat slut

rednaxela

Den var som sagt väldigt töntig och omodern med chris farley som inte spelar ett dugg bra i denna film.Det som räddar filmen är de små skämten som kan dyga upp ibland de skrattar man av.Resten av filmen var mer orealistiskt och skådespelarna gjorde dåliga rollpresentationer.

En svag 2:a

Sweet_Jenny

Bra film. Rolig. Man skrattar, den är sevärd. Värd att se mer än en gång iallafall!

Fruktansvärt larvig film med Chris Farley, som tyvärr nu är död (fast jag bryr mig inte egentligen) men jag kommer inte sakna honom eftersom filmerna han medverkade i var lika smaklösa som honom, både i humor och galenskap. Nu är han vild och galen i Beverly Hills, vi följer en helt störd story där Farley spelar en fet vit Kung Fu lirare som verkligen är dålig på det han gör. Han åker till USA för att hjälpa en kvinna och klantar sig bara hela tiden utan att något göra något rätt. En del scener är smått kul men annars är hela filmen ett enda långt kiss och bajs action med fet kille som bara klantar sig.

Tråkigt nog gör inte Robin Shou särskilt många filmer. Efter Mortal Kombat gör han den här lilla komedin? Vill se honom i mera seriösa kampfilmer. Men underhållande. Scenerna där dom tränar i klanen är bäst.

jonte02

Väldigt kul film måste jag säga. Man blir glad av den.