Tonårsliv

Musik:

Ungdom:
Musik:
2,5

Handling: Vi möter Lola Steppe, en populär tonåring från New York City som är van att alltid stå i centrum och få allas uppmärksamhet. Men allt detta förändras när familjen lämnar hennes älskade Manhattan och flyttar till en otroligt tråkig förort i New Jersey.

Regissör: Sara Sugarman
Barbara Mamabolo
Maggie Oskam
Rachael Oskam

movie princess

en mkt trevlig film..med bar musik och skådisar..den handlar mkt om att vara sig själv och våga vara anurlunda..

Efter att ha sett Freaky Friday och Mean Girls så trodde jag nog att det här också skulle vara bra. Tyvärr blir det mest bara fånigt och överdrivet och även om Lohan i mina ögon är HELT oemotståndlig så klarar hon inte av att lyfta filmen helt själv denna gång.

Elysium

Usch, en riktigt tråkig, värdelös film. Jag kan inte komma på något som var bra med den här. 100% overklig och överdriven. Ingenting stämmer, jag blev bara irriterad när jag såg den.

En bra film som är lätt tittad. Får en 3:a

En underhållande och lättittad film. Fungerar att kolla på om man inte har något bättre för sig. Sevärd en gång.

Yasmin

Trodde det skulle va en såndär bra disney film med Lohan, men nej, jag hade fel. Den var mest konstig och jobbig.

en annorlunda film som är ett bra underhåll :)

MaliciousDelight

Nej, det här funkar inte. En rolig film för tio åringar kanske, men jag är inte tio, och det här är bara kasst.

Cammie

Typiskt amerikansk och sötsliskig tonårsfilm, inte alls trovärdig. Musiken är det bästa i filmen, då Lohan inte sjunger så illa, men betyget blir inte högre än en 2'a, eftersom filmen till skillnad från andra tonårsfilmer med liknande tema inte har någon charm.

ingen film att se alls, den är bara ett slöseri med tid och det enda Lohan gör i hela filmen är att vara jobbig!

Biopremiär: 2004-08-20