Drop Dead Gorgeous

2,4

Handling: Becky och Amber är rivaliserande skönhetsmissar och båda gör vad som helst för att vinna.

År: 1999
Tara Redepenning
Sarah Stewart
Alexandra Holden

Kejnoo

Nej, vilken löjlig film som inte går hem alls hos mig. Det var slöseri på tid, det .

Savannah

Gillar du satir? Se då den här rullen om skönhetstävlingar och dess deltagare - och inte minst deras föräldrar. Kirsten Dunst brukar jag ha svårt för, men här är hon övertygande. Denise Richards gör en helt okej insats hon med. Filmen blir väl överdriven efterhand, men visst duger den för stunden.

Cruel_Intentions

Bra film... filmen skäns lite som att någon elev har gått runt och filmat lite... alltså en vardaglig miljö och dessutom inga stor artade händelser.. det är lixom en vanlig medelklass stad i usa där det är en skönhetstävling.. men hitils skulle filmen bara fått en etta. men det som gör den rolig är att i skönhetstävlingen så är det en typisk sån tjej som e med i sånna tävlingar ( hon den rika som alla tror ska vinna).. sen är de andra hyfsat "speciella" en är lite porrig av sig, alla är konstiga.. sen är det huvudrollen som är aldeles för snäll hela tiden.. filmen blir dock rolig av dessa karaktärer och den speciella juryn..klar 3a

tuffa tjejen

Den här filmen var väl sådär, handlingen var inte tillräkligt intressant eller rolig för att jag skulle bli intresserad av att titta på den ordentligt, men den är godkänd!!

Milla86

Bland de sämsta filmerna jag har sett! Storyn hade kunnat funka om de hade skippat dokumentärfilmandet.

Kejnoo

Savannah

Cruel_Intentions

nja, precis en 2:a. det är mest tönt humor som man inre blir road av alls!

summertime

Dålig film usch, tråkig konstig och inte en gnutta humor...