Tvillingarnas vilda äventyr

Handling: Tvillingidolerna Mary-Kate och Ashley Olsen har vittnat mot ett gäng skurkar. Som skydd mot de hämndgiriga förbrytarna ger FBI därför hela familjen en ny, hemlig identitet. Men dessvärre har tjejerna mer än svårt med att hålla tyst, så deras täckmantel blir gång på gång avslöjad. Till slut finns det bara en lösning kvar – att flytta familjen till Australien! Bortsett från att det är svårt att vänja sig vid en ny skola och nya kamrater så är Australien ett paradis för ett par äventyrslystna tjejer. Sol, fester, läckra badstränder och massor av häftiga surfkillar. Det enda problemet är att skurkarna hemma i USA inte ger upp så lätt...

År: 2000
Ryan Clark
Scott Swalwell
Nina Schultz

isabeli

typisk tvillingarna olsen film. hade nog gillat den om jag sett den för typ fem år sedan. den är ju faktiskt rätt gullig :)

masve

I LOVE IT

Sallee

Mary-kate & Ashley olsen har varit mina favoriter sen länge tillbaka, och har sett alla deras filmer.

Den här filmen är väl helt ok, en rätt rolig film.

Evenstar_92

Visst jag kan gilla Olsentvillingarnas stil och så, men deras filmer har stora fel.
De är helt enkelt inte som vanliga filmer, liksom pratar med tittarna och så.
Sött för dom som är kanske 4 eller 5 år yngre en mig.

IWantItThatWay

Jag älskade den när jag var mindre, nu är jag rätt så less på den. För mycket tjafs. Passar 9-10-åringar typ

singoala

Underbar film. Lite smått inslag av spänning. Ett roligt manus helt enkelt.

Alla borde se denna film, och alla andra.

Ps. Jag är ett STORT Olsen-fan

conteso

jag kan inte rå för de men jag gillar vekrligen dem här filmenra de är ju bara för gulliga!

isabeli

ännu en film som bara är ett stort skämt!