Sabrina i Rom

2,0

Handling: Tonårshäxan Sabrina åker till Rom för att utforska stadens alla historiska sevärdheter. Påverkad av den romantiska stämningen blir Sabrina förälskad i en man som tyvärr har andra planer för hennes framtid än hon själv. Hur ska detta sluta?

År: 1998
Richard Steven Horvitz
Francesco Mazzini
Stefano Maria Mioni

Cammie

Smågullig film om Sabrina Tonårshäxan, men den blir inte mer än smågullig. Visst är Melissa Joan Hart en bra skådespelerska, och visst blir det lite småroligt när hennes väninna ska kyssa varenda duva i hela Rom.
Men filmen har inget riktigt manus. Det känns bara som att producenterna ville krama ur så mycket som möjligt ur Sabrina-trenden. Och kläderna ska vi bara inte tala om..

Gillade serien när den gick på Tv, gillade även den här filmen. Får en 3:a i alafall...

chokladberoende87

En mycket rolig men förutsägbar film!

isabeli

en söt film. påminner lite om filmen "prinsessa på vift". gillade denna mycket när jag var yngre.

tuffa tjejen

Rolig film, älskar ju serien och filmen var ingen besvikelse, Melissa är lika bra som Sabrina som vanligt, och all magi är så fantastisk!!

Cammie

e_mange

riktigt tråkig film..serien e bra mycke roligare..men det beror inte på sabrina utan henne fastrar eller vad det är..

en ganska onödig film, ett typiskt scenario med den allt för förutsägbara slutet