Om inte

Handling: Filmen handlar om två par i 25-30 års ålder som står i skarp kontrast till varandra. Det ena paret har varit ihop länge och står i valet mellan att göra slut eller att flytta ihop. Det andra är nyförälskat. När de träffas en kväll somnar en av tjejerna tidigt. När hon vaknar upp är allt annorlunda.

År: 2001
Lasse Petterson
Viktor Friberg
Leif Andrée

andreas_96

mycket bra film en utav mina favoriter

Hyfsad relationsproblem film. Den kändes inte på något sätt nyskapande, men mitt engagemang höll i sig nästan hela tiden.

Milla86

Vardaglig film som behandlar ett allvarligt problem. I början känns det lite tråkigt och segt, skådespelarna känns som jag eller du. Allt eftersom historien utvecklar sig uppdagas en hemsk hemlighet. Till och med jag själv dömde ut Carola som en blåst bimbo, men det finns aldrig någon ursäkt för våldtäkt.

En helt oki film men alldeles för förutsägbar.

miak

Varken bra eller dålig. Var bakis när jag såg den här och fick en otrevlig ångest. Eftersom den inte tillförde mig något så tycker jag att den slösar med känslorna.

En ok film åter igen ett bra ämne om våldtäkt... filmen får en tvåa på grund av Hallgrens insats i den som höjer helheten!

älska film

dne är lite b och har inte en så bra story. men den duger