Boat Trip

2,4

Handling: Jerrys fästmö har lämnat honom och som plåster på såren bokar hans kompis Nick in dem på en resa på ett kryssningsfartyg fullt med snygga tjejer. Men tyvärr sker det ett misstag och det visar sig att fartyget är fullt av kärlekstörstande män - däribland den excentriske miljonären Lloyd som förälskar sig i Nick. Saker och ting börjar se ljusare ut när 15 medlemmar av det svenska bikinilandslaget undsätts av kryssningsfartyget. Men lagets maskuline tränare, Sonja, ser inte med blida ögon att hennes flickor intresserar sig för män...

År: 2002
Noah York
Richard Roundtree
Bob Gunton

Sweet_Jenny

Mycket bra & rolig film som jag hade väntat mig, förtjänar en medel 4a. Kan ses många gånger, och sevärd såklart och jag rekommenderar den!

Venom-

En 3:a tyckte jag den här filmen var värd, för den hade otroligt mycket utstrålning, något som inte många komedier har.
Gillade den verkligen jättemycket, gillar skådisarna också, särskilt jerry, Verkligen en stark 3a!

movie-king

haha rolig o glad film! se den

gnurken

det e en väldigt rolig film ;D

Helle85

Den är tyckte jag inte alls om fy!

Sweet_Jenny

zpexan

Ok, men inte mkt mer.

Halloween_4

Urusel. Hade kunnat gett den ett lägre betyg. Det här är en film helt utan betydelsefull handling. Mycket dålig humor. Mest äcklig och motbjudande för mig. Dåliga skådespelarinsatser, även Cuba Gooding Jr. som förövrigt är bra i sina andra filmer. Och Roger Moore som James Bond, även om jag inte gillar Bond-filmerna alls. Men i den här filmen spelade dom inte bra. Visst, Cuba blev kär men det var nog det enda normala.