Monkeybone

2,3

Handling: Menlöse serietecknaren Stu Miley hamnar efter en bilkrasch i koma. Han och hans hysteriskt sexgalna och egotrippade seriefigur Monkeybone vaknar upp i en galen värld för vilsna själar. När Monekybone tar över Stus kropp för att härja i den riktiga världen, måste Stu hitta ett sätt att stoppa honom innan hans syster bestämmer sig för att stänga av respiratorn och göra honom fånge i den galna drömvärlden för alltid...

År: 2001

John Turturro
Dave Foley
Whoopi Goldberg

Natta or Tattis

En av dom sämsta filmerna jag sett..

Hook

Sjuk och tvärdum, som alla andra.

En sjukfilm om livet i koma och sina inersta mardrömmars verklighet, påminer mycket om Burton's Nightmare, Beetlejusie och Corpse Bride.

mycket är väldigt skickligt gjort, men det är inte så intresant eller snyggt vilket sänker betyget till en lagom godkänd film, Fraiser gör sin näst bästa roll här (efter"Gods and Monsters")

Angelus

En dålig men rolig film, förutsigbart och skitdålig story, Brendan Fraser måste vara världens SÄMSTA skådespelare medan Bridget Fonda måste vara ett av de sötaste skådespelerskorna, annars var skådespeleiret dåligt förutom Whoopi Goldbergs insats, förutsigbart slut, Bridget Fondas utseende och Whoopi Goldbergs skådespeleri ger denna film en ETTA

moivestar

Rolig film. Ganska egen, rolig idé.