Girlfight

Sport:

Sport:

Handling: Den tuffa Brooklyn-tjejen Diana börjar träna boxning, utan hennes fars vetskap...

År: 2000

Ray Santiago
Víctor Sierra
Elisa Bocanegra

rivulet

riktigt bra faktiskt... men jag älskar i stort sätt alla michelle rodriguez filmer, så jag är kanske aningen lättflörtad:P

men det är ju så underbart vackert när hon slår tillbaka mot sin pappa!

Den här filmen blev aldrig riktigt intressant. Ganska platta karaktärer och trista miljöer förenat med en uppstyltad handling.

Cruel_Intentions

Den här filmen är skit bra! och jag älskar den här skådisen! filmen är klart bättre än million dollar baby med samma tema.

Ehm du som satte betyg precis innan mig psss det här är inte den filmen du betyg satte :P

Såg den med klassen på skol bio, och då det var min debut med Hillary Swank. Hon är en stor skådis, men vissar det inte riktigt i denna rulle, den var ganska tam och inte tillräckligt intressant för att få mig involverad i storyn.

Mikael

Jag blev lite besviken på den här filmen, trodde att den skulle vara bättre.

Baloba

Jag tycker det är lite kul med boxningsfilmer, och den här är inget undantag. Jag var lite rädd för "kvinnor kan!" andan men måste säga att jag slapp det. Bra film om kämparanda. (Fick lite ångest över min egen fysik efter filmen hehe..)