Imagine: John Lennon

George Harrison
Ringo Starr
David Bowie

tennisemme

Alltså, jag gillar verkligen Beatles. Så jag tycker att det var jättekul att se en massa videosnuttar med dom på scen och i intervjuer. Och det var intressanta fakta man fick reda på, både om gruppen och John Lennon.

Det som var mindre bra var "det sega mellansnacket", som när de hade den där fredsveckan i sängen och pressen fick komma dit och ställa frågor, och det kom en man och var bara så jobbig och skulle bråka. Det var liksom inte ett dugg intressant.

Som helhet tycker jag den är bra. Det är ju, som titeln säger, en dokumentär om John Lennon. Så vänta er inget annat. Väl värd att se. Särskilt för oss Beatlesfans!

brukar ej va så förtjust i dokumentärer. Inte heller i denna, men godkänd. Får en 2:a

heroin

Detta är den absolut bästa dokumentären jag har sett.
Gillar man Beatles är den ett måste, men även om man inte brukar lyssna på dem så är dokumentären sevärd.
Scenen med Lennons död (där "In Day In The Life" spelas) är så bra att jag ryser!

tennisemme