En av Sveriges största sajter om film.

Grundad 2002

Frida_OSX:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

Hej på er alla glada filmälskare!

Jag gillar många olika sorters film, men mestadels action, drama, skräck och fantasy... Diskuterar gärna om olika filmer.
Intresset för film finns fortfarande, men ser inte så mycket film som jag skulle vilja.

såg i genomsnitt på ca140 filmer/år så var ingen hård tittare. ingen aning på vad ja ligger på iår, men ser allt ja kommer över

Om det e något du undrar eller om du har en film eller annat att diskutera skriv gärna!

Andra intressen jag har: familjens hund Lord Sam, veganism, Dator(Mac) gameing, samt bandet AFI.

Brafilmer:
Sagan om ringen
Matrix
Lejonkungen
Saw
Apocalypto

Presentation:

Hej på er alla glada filmälskare!

Brafilmer:

Hemsida: http://godis.awardspace.info/
Favoritfilm: LejonKungen
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 1115 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 530
Medlem sedan: 2007-08-31 16:23:23