Cable Guy

Cable Guy Köp filmen på CDON

Handling: Muta mannen som installerar din kabel-TV och han ger dig sedan alla kanaler gratis. det tricket prövar Steven, som just blivit lämnad av sin tjej och därför behöver massor av TV-kanaler att trösta sig med. Men det skulle han inte gjort.

Kabelkillen vill nämligen inte ha pengar utan vänskap som muta.
Nu har Steven nämligen fått en vän för livet som är helt vanvettig. Hans hem invaderas av märkliga personer, han blir meddragen på de mest bisarra resturanger och han får över huvud taget aldrig tid att titta på sina TV-kanaler. Men när det hela går ut över hans försök att få tillbaka sin tjej säger Steven stopp. Det skulle han aldrig gjort.

År: 1996
David Cross
Amy Stiller
Owen Wilson

rednaxela

Jag tyckte den här filmen var riktigt bra.En bra spelad roll av jim carrey han gör detta mycket bra.Men tyvärr blir filmen dålig när matthew broderick är med han är tråkig att se.Kul att se jack black i en biroll.Filmen är värd att se.

Se den.

crazybaby

Den här filmen är obehaglig. och Jim Carrey slänger sig in i en roll som inte passar honom. Jag tycker inte alls om att se den, och det är svårt för mig att förstå vad den förmedlar - om den ens förmedlar något alls. Dessutom är manuset inte särskilt välarbetat eller genomtänkt, känns det som.

Noisome

Helt klart en av de sämre filmer Carrey är med i, men det gör inte så mycket för min del, hans minspel är alltid lika obetalbart kul. Hans rollfigur är lite för creepy, man är ju van vid att han ska vara rolig och lite smått galen, här är han helgalen och besatt av att få en vän. Lite skumt, men gillar man Carrey så gör man.

Kul att se så många kända skådespelare dyka upp här och var i filmen.
Filmen i sig är hyfsad. Man skrattar lite ibland, men en stor del av tiden sitter man och irriterar sig på Jim Carreys jobbiga karaktär.

jim är alltid bra och rolig som bara den :)

Miss_Archive

Haha, creepy men så himla rolig!

movie-king

haha fan vad rolig film!
jag älskar jim carrey

Absolut inte den bästa film med Jim

en djup och bra komedi film med jim carey

Sweet_Jenny

Ganska bra. är en film att rekommendera! Det var ett tag sedan jag såg filmen men jag kommer ihåg vad filmen handlade om.