Hollow_Inside:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

Film är något livsviktigt, lika så som musik och böcker.
Alla dessa grejjer får ju ens fantasi att växa och lära oss nya saker och förstå lite mera om saker å ting.
Iaf intalar jag mig att de verkligen är bra att sitta inne när solen skiner och kolla å ytterliggare en film som går på tv, å så har ja nästan alltid ljudet av å lyssnar på annan musik till å om de är paus så läser ja nån sida i nån bok då.

Nä, älskar att kolla på film som så många andra, ungefär alla här skulle ja gissa på så.
Ibland ser man flera stycken per dag å andra gånger kan de gå nästan en vecka innan man ser en film.

När det gäller filmer ser jag ungefär allt. Skräckfilmer, när dom är rätt gjorde å de kan finnas en chans att man vill ha en kudde. Synd bara att man inte är särskilt lättskrämd så ja ser dom mest för att se mina kompisar skrika ungefär

Annars så tkr ja om att se filmer från slutet på 50 och början på 60 talet. Favorit då är klassikern Breakfast at Tiffany´s med Audrey Hepburn som får mig att le som en sol i alla hennes filmer.
Tkr däremot inte om Tom Hanks av någon outgrundlig anledning. Men ändå så tkr ja mkt bra om Den gröna milen som han spelar med i så. I annat fall så är de en underbart bra bok av Stephen King.

_________________________

"People do fall in love with eatch other, people do belong to people thats the only way to find true happiness"

Vi borde skaffa ett baksäte eller nåt, jag ser ju ut som dit jaktbyte
Presentation:

Film är något livsviktigt, lika så som musik och böcker.

_________________________

E-post: Alex_Gard_89@hotmail.com
Hemsida: http://
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 922 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 1799
Medlem sedan: 2005-02-25 19:07:40