Regndroppe:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

Bra filmer som jag har sett:

Stolthet och Fördom 1995, med Colin Firth. Superbra film som har allt, skådespelarna är fantastiska.

Die Hard, Bruce Willis är helt suverän i rollen som John MacClane, det går inte att beskriva. Lika så Alan Rickman som visar lika bra talang som vanligt.
Bra handling, plus att det blir mer spännande när han är på ett litet område.

High School Musical, jag älskar musiken. Skådespelarna är inte alls lika bra. Manuset är det värsta. Men jag blev kär. Den var bra, rolig, och med musik i världsklass.

Hairspray 2007, Nikki Blonskys sångröst imponerade stort. Härlig musik, med ett glatt budskap. Man blir glad av den här filmen.

V för Vendetta!
Presentation:

Bra filmer som jag har sett:

Bra handling, plus att det blir mer spännande när han är på ett litet område.

V för Vendetta!
Namn:
Ort: Stockholm
Hemsida: www.helena-film.blogspot.com
Favoritfilm: Die Hard och The Dark Knight
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 525 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 298
Medlem sedan: 2004-04-27 19:06:29