Pusher 3

Kurt Nielsen
Susan Petersen
Karsten Schrøder
Hakan Turan

Lika trevlig och följa som ettan och tvåan, lite mer chillad och estetisk lekfull dessutom, vilket inte skadade, skön omväxling. Personligen tyckte jag även Milo var den intressantaste karaktären av alla tre. En trea, skön och trevlig underhåll för stunden.

struwe

ganska bra men inte lika bra som ettan.velar mellan 2 och 3 men det får bli en tvåa.scenen när dom ska göra sig av med liket är nog det vidrigaste jag sett.godkänd 3 del

Xenomorph

Sämre än del ett men bättre än del 2. Milo äger totalt och är minst lika bra som i Pusher 1.

Legionären

Sämre än ettan och tvåan...

mthornis

Här får vi följa Milo, den respekterade gangstern i Köpenhamns undre värld, under en stressig dag där hans dotter håller ett stort 25-årskalas samtidigt som han hamnar i trubbel med sina vanliga skumma affärer. Återigen ser vi samma tema som i de föregående filmerna i serien där huvudkaraktären utsetts för en nedåtgående spiral utan någon chans att ta sig ur. Även om inget sägs om det och Milo försöker hålla minen , så verkar det ändå som att han långsamt inser hur ruttet hans liv egentligen är. Pusher 3 håller precis samma höga klass som föregångarna. Mycket bra!

Pusher (1996)
Pusher 2 (2004)