Howling III

Howling III Köp filmen på CDON
1,1

Handling: Från Sibirens ödemark växer hoten med rasande fart. Bara den garvade vetenskapsmannen förstår vad som kan hända. I hans laboratorium experimenterar han med det enda exemplaret av en varulv för att kunna förstå dem bättre.

Men regeringen och militären ser det bara som ett experiment som har gått för långt. De ser ut som ett hot mot mänskligheten och hotet ska jagas och undanröjas till varje pris.

År: 1987

Dagmar Bláhová
Frank Thring
Leigh Biolos
Max Fairchild

Egentligen vet jag inte varför jag sitter och pinar mig genom denna underliga filmserie. Regissören till en av världens sämsta filmer, "Howling II", har också gjort den här fristående fortsättningen som utvecklar varulvarna till nåt slags pungdjur. Var det en bra idé? NEEEJ!!

Finns abolut ingen anledning att se detta dravel om du nu inte är en sån som mig som vill se allt och har ändå bestämt sig för att se de andra uppföljarna också. Fyran måste dock vara bättre. Känns som det lär vara omöjligt att toppa Moras dynga till filmer. Hur någon kan satsa pengar i detta är för mig totalt oförståeligt.

"No way, I'm just 'gunna' die!"

magnus_65

Köpte denna på dvd för 29 kr, var bara det bortkastat? Ja.

"No way, I'm just 'gunna' die!"

Jag orkar inte ens skriva en ordentlig recension om den här filmen, det enda som skulle stått här var: Bortkastad med filmpengar och tid.

struwe

jag ser inget bra med den här filmen

Varulvar (1981)
Howling II (1985)
Howling IV (1988)
Howling V (1989)
Howling VI (1991)
Howling VII (1995)
Howling: Reborn, The (2011)