Kejsarens nya stil 2 - Kronks nya stil

Kejsarens nya stil 2 - Kronks nya stil Köp filmen på CDON

Handling: Han heter Kronk. Han är jättesnäll. Han har stora muskler. Han är inte särskilt smart. Han är med andra ord det perfekta offret för den sluga och lömska trollpackan Yzma! Hon kan inte släppa sin dröm att ta över makten i Kuzcos kejsardöme, men hon klarar det inte utan sin gamla hantlangare Kronk. Så med en hemlig formula och en lömsk plan skrider hon till verket. Kronk själv är givetvis inte medveten om vad som håller på att hända. Hans lilla hjärna är redan fullt upptagen med att tänka på mat, hålla ordning på alla små scouter, försöka vara sin pappa Papi till lags - och inte minst imponera på den snygga scoutledaren Miss Birdwell.

Regissör: Saul Andrew Blinkoff Elliot M. Bour

Anna Rydgren
Fredrik Hiller
Nana Hedin

Life_is_so_blue

En godkänd barnfilm, ganska rolig, dock inte bsta barnfilmen jag har sett menmen..
En bra 2:a

inte sån bra uppföljare faktiskt kändes mest som några delar tagna från tecknad serie istället för en film

Första gången som jag gillar en uppföljare bättre än originalfilmen! Superrolig film rakt igenom och Kronk är så härligt korkad! :P

Dansus

Inte alls bra film. Innehåller alltid samma konsistens som alla andra dåliga Disneyfilmer alltid har. Varför göra en uppföljare?

tuffa tjejen

Ettan var ju inte så jätte bra men den här var mycket sämre med ganska långtråkig och seg handling!!

HAha ganska rolig men helt värdelös!

Halloween_4

Kronk är helt enkelt den bästa karaktären i dom här filmerna. Han är lika rolig som i ettan, men det här med kärlek tyckte jag inte riktigt passade han, även om jag älskar kärlek i filmer. Filmen blir ändå godkänd.

Bambi Tjejen

Hahahaha En Rolig film med Kronk.Filmen har allt:
Humor/Komedi,spänning & sorg.Den är inte den
bästa filmen men ändå bra.Den får en stark fyra!

Filmen är animerad

Kejsarens nya stil (2000)