Bambi 2

Bambi 2 Köp filmen på CDON

Handling: Det här animerade äventyret tar vid där den älskade klassikern Bambi slutade.Vi får återigen stifta bekantskap med Bambi, hans kaninkompis Stampe, skunken Blomma och alla de andra karaktärerna. Eftersom Bambi inte längre har någon mamma måste han nu lära känna sin pappa som är ledare för flocken. Bambis pappa vill att han uppför sig väl och är modig och stark. Kanske inte alltid lika lätt när man bara är en liten rådjursunge... Bambi får lära sig många nya saker av sin pappa, men hans pappa har även han mycket att lära av sin son!

Regissör: Brian Pimental

Andrea Bowen
Anthony Ghannam

movie princess

en söt film...
jag tyckte att den var väldigt bra !!
den had ett budskap som är ganska viktigt och den var sorglig.. jag grät..

Bambi Tjejen

En Fantastisk Disney Film.Bambi 2 är den mest underbaraste
Uppföljar-Film Någonsin och man kan inte sluta älska Bambi
och den underbara Filmen.Roligt och underbart att göra en
uppföljare där man får se lilla söta Bambi när han upptäcker
livet i skogen med sin far.Jag kommer ihåg när jag såg
Bambi 2 på Tv och då skrek jag "pappa,pappa Bambi är på
tv jaaa",det var så underbart och gulligt.Men jag tycker ibland
att i ett kapitel i filmen blir lite mesigt och att Bambi och Stampe gör barnsliga saker det gillar jag inte men resten ÄLSKAR jag.Budskapet var strålande och jag älskade historien
oxå! Bambi 2 är en underbar film för alla barn i alla åldrar
och man kan se den på en fredagskväll med sina kompisar
:') Bambi i mitt hjärta 4-ever <3 <3 <3 <3 <3 !!

lopov

bästa filmen som har gjorts :D

Något mer fart i än ettan, vilket jag ser som positivt. Alltså jag måste inse att just Bambi-filmerna är väldigt inriktade mer mot yngre barn. Fantastiskt vackert tecknat snöfall i inledningen av filmen - riktigt mysigt nostalgiskt sagomagiskt, lite jul:igt!

Jag tyckte denna hade en bra handling och den vart roligare och sorgligare än ettan

Crocodile

Skit dålig kanske den segaste film jag någonsin kollat på.

Gillar disney filmer sååå mycket och även denna, men ettan ärhet klart bättre, en stark 3:a

Nä Bambi kan man inte göra en 2 av!!

Halloween_4

Naturen och sånt där är fortfarande fin, och alla djur är lika fina. Men Disney har gjort lite för många uppföljare om sånt som hände när huvudpersonerna var liten, men att man får se nya äventyr med dom. Det liksom ändrar historierna på nåt sett, men den här filmen är rätt okej. Disney's uppföljare, tycker jag helst ska handla om det som händer efter ettan. Men fint var det hur Bambi och haans pappa kom närmare varann.

tuffa tjejen

En bra fortsättning på Disney klasiska Bambi, sorglig på sina ställen, bra och härlig musik som vanligt i Disneys filmer!

Filmen är animerad

Bambi (1942)