9 1/2 vecka

2,4

Handling: John träffar Elisabeth och börjar genast uppvakta henne. När han lyckats förföra henne börjar deras kärlekshistoria som utlöser passioner och lidelser. Deras förhållande leder in i en värld ingen av dem har anat tidigare...

År: 1986
Justine Johnston
Cintia Cruz
Kim Chan
Lee Lai Sing

Märklig film. Vad är syftet? Att man ska bli upphetsad? Tyckte den mest var löjlig och bara allmänt ointressant. Slutet var faktiskt rätt bra. En tvåa.

mamaochpapa

Ett mästerverk för den som är tillräckligt djup...Gråter då jag har en liknande erfarenhet. Önskar analysera filmen och hur den sas kom till. Filmen är för mig oerhört stark.

Mördande tråkig 80-talare med uselt skådespeleri.

inzomnia

Filmen fick massor av uppmärksamhet när den kom ut, men är inte värd att ses. Dålig handling och är mer mjukporr än nåt annat.

Anspråkslös

Erotisk och menlös. Porrindustrin kunde ta sig en titt på hur man skapar erotiska scener.
Filmen känns som en ursäkt för att visa nakenscener och tjäna pengar på det

die_hard

inte mer än trea för denna

Cruel_Intentions

Kännslosam film...lite mer åt porrhållet än drama? vet inte vilken genre filmen tillhör men iaf.. BRa skådisar och så men jag tycker filmen saknar en handling ut över att två människor träffas och blir kära..filmen är se värd inte mer

9 1/2 vecka II (1997)