Money Train

Money Train Köp filmen på CDON

Handling: Snipes och Harrelson är tillbaka i denna actionfilm som John och Charlie. De drömmer om det stora tågrånet på "Money train", det tåg som dagligen går proppfullt av stålar från alla kassor i t-banan. Det finns bara ett problem de jobbar som säkerhetspoliser i T-banan. Frestelsen blir allför stor till sist och de gör slag i saken...

År: 1995

Aida Turturro
Alvaleta Guess
Vincent Pastore

uncle_funk

Film som är väldigt underhållande och är en typisk TV-film (trots att den står i min DVD-Hylla). Filmen har faktiskt minnesvärda scener och repliker.

den här e väldigt rolig och bra plus lite spännade så en fyra får wesley och woody av mej

Okej action-thriller. Snipes och Harrelson har i alla fall relativt mycket personkemi.

Bilbo_one

Helt okej film med ganska fint skådespel men ändå bara en i mängden av många filmer. Jennifer Lopez sänker helt klart värdet på filmen

jacka92

jodå, den här filmen gick hem den! rolig och bra!!

Klart en av dom bästa actionfilmer jag sett med Wesley Snipes! Spännande dramatik, bra soundtrack och coola actionscener. Allt är på topp! Den här filmen rekommenderar jag till alla som gillar action! :) Men Demolition Man och Passenger 57 är bättre.

die_hard

förutsäg bar är den men bra ändå