Grandma's Boy

Grandma's Boy Köp filmen på CDON

Handling: Om dagarna är 35-åriga Alex världens äldsta speltestare, men på natten utvecklar han det nästkommande storspelet för X-Box generationen. När en av hans rumkompisar spenderar alla pengar på taiwanesiska nakendansöser så sparkas Alex ut från lägenheten och får lov att flytta till sin mormor och hennes vänner Grace och Bea.

Regissör: Nicholaus Goossen
Joel Moore
Kevin Nealon
Doris Roberts

movie-king

udda komedirulle som jag gillar!

Klockren rulle, klart sevärd.

miox

Grandma's Boy får en stark 5 av mig

tessan81

Mera underhållande än vad jag hade väntat mig. Skruvade händelser som tack vare en rapp dialog fungerar riktigt bra.

36-årige Alex är tv-spelsnörden som dock, i mitt tycke, inte uppfyller kriterierna för den klassiske loosern. Han har viss integritet och vilja med sitt liv och han låter sig inte köras över. Detta lyfter filmen i sin helhet, över någon sorts pinsamhetsnivå, som många andra nörd-komedier fastnar i. Det är mycket komedi-klyschor och stereotypa karaktärer men "Grandma´s boy" är roligare än sin genre generellt.

En väldigt rolig film med många skumma inslag. Rattande apa, påtända tanter och världens nördigaste datanördar. Det påminner starkt om American Pie, med den skillnaden att Grandma's Boy är mycket roligare och roligare oftare dessutom. Jag skrattade flera gånger, detta är genial, larvig no-point humor som går hem hos de flesta.

ToxicAvenger

Rolig och sjuk, men det sliskiga slutet förstörde lite.

Cederholm

Lite halv konstig men en bra komedi me bra skådisar Se Den!

Filmpunkten-id: 12086