Jonathan Wamback Story, The

Jonathan Wamback Story, The Köp filmen på CDON
3,8

Handling: I juni 1999 blir studenten Jonathan Wamback överfallen av ett gäng och svårt misshandlad. Jonathan lyckas ta sig hem men faller därpå i koma. Här får vi veta vad som ledde fram till det oprovocerade överfallet och vi får följa Jonathans långa väg tillbaka till livet.

År: 2001
Regissör: John L'Ecuyer
Originaltitel: Tagged: The Jonathan Wamback Story
Ursprungsland: Kanada
Tyler Hynes
Ron White
James Kall

Shadowfax

Man blir väldigt berörd av filmen. Tycker det är helt sjukt att sånt här händer. Skådisarna spelar kanon. Dock är det ju så att filmen är väldigt kort, och slutet gillar jag inte även om det kanske var ett bra slut? Hade gärna viljat veta ännu mer.

trasig_toalettstol

Mycket bra film, man kan inget annat än att bli berörd. Var tvungen att kolla upp händelsen direkt efter att filmen var slut. Skulle inte skadat om den var en smula längre och man fick veta lite mer. Superbra skådespeleri. En absolut stark fyra!

Angelus

Ett mycket hemskt historia som berör alla, grymt bra skådespeleri i filmen men Tyler Hynes imponerar, ruksit bra filmat, mycket stark 4a

die_hard

ruskigt hemsk och mycket bra!

molly_quiz

En film jag verrkligen blev berörd av, en film jag rekommenderar alla att titta på. Det är min favorit film.

Shadowfax

Kicki

jag vart väldigt berörd av denna film..

trasig_toalettstol

Ett mycket bättre regi hade kunnat gjort den här filmen till en riktigt stark upplevelse.