Djungel George

Djungel George Köp filmen på CDON

Handling: George är inte som andra. Så länge han minns har han bott ensam i djungeln i en trädkoja med den talande gorillan Apan som hembiträde och den valpige elefanten Shep som hundsällskap.

När George tar sig fram i djungeln, tar han hjälp av lianerna. Det enda som då kan stoppa honom är en och annan trädstam. Och så Ursula förstås. Överklassflickan som kom till djunglen för att se på apor, men istället fick syn på George. George å sin sida, hade heller aldrig sett någon som Ursula. Faktum är att han inte visste att flickor fanns. Detta och mycket mer får George nu lära sig.

År: 1997

Michael Chinyamurindi
Abdoulaye NGom
Lydell M. Cheshier
Keith Scott

Barnfilm som var underhållande när jag var mindre

Riktigt kul faktiskt. Denna parodi på Tarzan funkar. Fraser är störtskön och Mann är väldigt attraktiv. Rekommenderas till hela familjen.

Nienna

Lätt humor som skulle kunna bli överdriven men ändå inte blir det just eftersom det är så överdrivet ;) En enkel film som har glimten i ögat.

TheHobbit

officiellt en av de bästa filmerna i högen! En riktig klassiker! Jag såg denna igår kväll (och det var flera år sen senast), och jag grät av skratt! Och George är så fruktansvärt sexig dessutom. Verkligen en film som man ska kunna se många gånger om igen. Det var en favorit när jag var liten, och den kommer alltid förbli en favorit. Älska den här filmen!! KLAR FEMMA!

Maria007

george är ett sexig!!

skit kul film..kan nog inte säga så mycket mer

crack_of_dawn

När jag var runt 10 och såg den satt jag och gapskrattade hela tiden.

När jag var 13 var den stundom kul och -rätt ofta- bara sååå pinsam!

Har inte sett den som vuxen, men skulle tro att jag nog skulle tycka den var övervägande kul igen:)

Djungel George 2 (2003)