Djungel George 2

1,6

Handling: Han är en katastrof i djungeln. Tänk dig hur han blir i Las Vegas! Djungel George, vildaste killen i djungeln är tillbaka! Nu lever han lycklig i djungeln tillsammans med sin vackra fru Ursula och deras son George junior. Men vad George inte vet om är att en lömsk orm smugit sig in i djungeln - Ursulas mamma Beatrice. Hon tänker göra allt för att Ursula ska lämna George. Inte nog med det, hon vill också jämna hela djungeln med marken! Plötsligt är Ursula bortrövad och spåren leder till Las Vegas. Där måste George och hans vilda djungelvänner först rädda tillbaka Ursula och sedan snabbt som ögat åka tillbaka för att rädda sitt eget djungelparadis innan det är för sent!

År: 2003

John Cleese
Michael Clarke Duncan
John Kassir

Miss Ljung

All charm från ettan är som bortblåst. Skådespelarna är utbytta och de nya är riktigt usla i sina roller. Ibland försöker den vara rolig men det blir bara löjligt. En del saker från ettan är även upprepade, till det sämre. Fjantig från början till slut. Nästan plågsam att kolla på, förtjänar inte ens en etta i betyg.

Cruel_Intentions

Asså den här var ju bara OTROLIGT fånig... Tarzan pratar som ett javla dagis barn...och Urula är blåst.. oc alla bildar ett perfekt jubel idiotiskt team. Ettan var rolig och spänande och bra. den här är ju bara löjlig,fånig,patetisk...kommer inte på fler synonymer just nu, But you get the picture..

bananasplit_96

Jag gillade denna film när jag var yngre, men nu har intresset klingat av ganska mycket. Historien känns bara... plastig på något sätt. Den har inget större djup. Med karaktärerna är det samma sak. Man känner inte med de, som man kan göra i andra filmer. Man sitter där och är ganska likgiltig för hur det ska gå eller inte. Nä, den här filmen funkar väl för småbarn, men inte för mig!

Handling.. okej isch! Men att det inte är samma skådespelare funkar inte så en etta

Inte alls lika bra som den första filmen. Brendan Fraser är bäst.

ToxicAvenger

Man har svårt att tro att det är möjligt, men den här filmen är faktiskt ÄNNU sämre än orginalet.

Inte alls lika bra, rolig och charmig som första filmen. Sämsta att dem bytte ut skådespelarna också.

majzzan

En skaplig uppföljare den har sina roliga stunder absolut..

Pesole

En väldigt dålig film, gillar den inte alls, den var hur dålig som helst, att dom hade bytt vissa skådespelare var en sak som var väldigt dåligt.

Djungel George (1997)