Allt om min buske

Allt om min buske Köp filmen på CDON
1,9

Handling: "Allt om min buske" är en sexkomedi i trädgårdsmiljö om oväntade kärleksförbindelser och avgrundsdjup svartsjuka.

Det vackra och välbärgade paret Nils och Karin flyttar in med sin dotter Barbro i det exklusiva villaområdet. I huset intill med den botaniska trädgården bor systrarna Isabel och Lily. Systrarna sköter trädgården och livnär sig på att arrangera guidade turer genom den artrika floran. Mötet med systrarna blir omvälvande för Nils och Karin när deras ordnade tillvaro och noggrant formgivna livsstil ställs på ända.

Någon vandaliserar plötsligt den prunkande trädgården och oanade naturkrafter frigörs när jakten på kärlek och trädgårssabotörer tar sin början.

Regissör: Martina Bigert
Beate Rostin
Amanda Davin

Copyright Sandrew Metronome

vwickan

Sjukt jäkla dålig film. Då har man suttit som ett frågetecken med munnen på vid gavel i 1h 30 min helt i onödan. Vad sjutton var det som var roligt? att de sprang runt nakna eller allt två tjejer kysste varandra? väldigt bra fråga. Håll i hatten och bränn upp filmen!

förstod inte vad det va för nåt roligt i denna film

redlefto

visst beck, wallander och arn är bra svenska filmer. men detta är bara patetiskt.

iresha

Knasig film men skådisarna är helt okej. Skrattgaranti.

chokladberoende87

Hehe, en väldigt speciell film! Men rätt rolig ibland!

Komedi och romantik? det enda jag tyckte var komedi med filmen var att den var så äckligt dålig!!

Tia

Begrep mig inte alls på filmen. Tråkig, meningslös, kassa skådespelarinsatser, töntig handling, långdragen. Behöver jag fortsätta?

Biopremiär: 2007-01-26