Rogue Assassin

Rogue Assassin Köp filmen på CDON

Handling: En FBI agent ger sig ut för att hämnas på den som mördade hans partner, en lönnmördare vid smeknamnet "Rogue".

Regissör: Phillip G. Atwell
Luis Guzmán
Paul Jarrett
Saul Rubinek
Andrea Roth

Mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara. Jason Statham är en av mina nya favorit skådespelare.

Riktigt härlig action rulle.
Schyst foto, effekter samt övertygande spel dock ej så övertygande karaktärer.

Riktigt sevärd action, klar trea.

den här filmen kom samitigid som forbidden kingdom

och mr.stathamn och mr.li brukar vara bra i samma filmer.syftar på the one

men den här va en h-film.finns det sämre än b-film??titta på den här filmen så får du svaret.men se den helst inte..man kommer aldrig att få tillbaka en och halvtimme av sitt liv

slizy

Rogue Assasin är en actionfylld film där Jason Statham är lika hård som alla andra filmer. Blev lite långdragen vissa stunder men annars en bra film.

feras li

den här filmen är en av mina favoriter för att den har bra handling och bra actio. så jag ger den här filmen 4/5 av 5 . och den är mycket överaskande.

Hook

En av Jet Lis bästa roller i amerikansk filmproduktion.

fast titteln borde ändra, visa karaktärer är lite sämre och segre i trovärdighet, men helt och hållet är Jet bättre än någonsin. Efter filmer som "Fist of Legend", "Kiss of the Dragon" & "Fearless" så är nu Li och Co värda att se fram emot hans nya project.

War är en film om hämnd och mycket action, för dom som gillade "Crank" eller "Danny the dog" är War en film som sticker ut från Jet Li kollektionen av action och si-fi

3/5 - värdig att se och bra manus med en massa överraskningar.

DuskBringer

Actionspäckat och testosteronfyllt som det sej bör när Jet Li har ett finger med i spelet. Men det är givetvis ingen bra film. Den feta knorren på slutet känns som ett krystat försök att göra en ytlig och platt film till något oförutsägbart och nyskapande. Svag tvåa.