Sex, Lies and Murder

Sex, Lies and Murder Köp filmen på CDON

Handling: Mini är uttråkad. Och vad gör en vacker, rik och megabortskämd tonårstjej när hon är uttråkad? Hon börjar planera för hur hon ska få sin lätt försupna mamma förklarad otillräknelig, förföra sin styvpappa och överta kontrollen över familjeförmögenheten. Planerna är en millimeter från att gå i lås när mamman oturligt nog dör av en överdos och polisen börjar ställa för många obehagliga frågor! Men ordningsmakten har noll koll på vem man har att göra med, för Mini är en sann mästare i att manipulera allt och alla.

Regissör: Nick Guthe
Originaltitel: Mini's First Time
Alec Baldwin
Nikki Reed
Carrie-Anne Moss
Jeff Goldblum
Luke Wilson

En -3 som film, i sin egen genre & som underhållning.

Vevves

Denna film var verkligen inte vad man hade tänkt sig! Blev verkligen förvånad över slutet..

IWantItThatWay

En originell film som egentligen är väldigt knäpp, men det kan man strunta i för den är så elakt rolig. Det är svart humor när den är som allra bäst. Den där Mini är jätterolig och det är så kul att se på när hon lurar alla, även om det kan bli lite väl hemskt. En svag 4:a

Filmen är jätte bra den har allt, ganska ovanligt men mycket bra!

Sallee

Förutom att jag tror att Niki Reed har en framgångsrik framtid framför sig med stora filmer. Så har jag väldigt svårt att tycka om den här filmen. Handlingen har man till viss del sett förrut, men den funkar. Wilson och Baldwin får ett godkänt betyg.

En film för tidsfördriv, men inget annat.
Betyget hamnar på en 2:a

tinytom

Hihi.Den här filmen var då härligt annorlunda.Och oj va Nikki Reed var bra.Bra skådisar även i övrigt så en stark 3 a är den värd.

ToxicAvenger

VADFAN är grejen med den svenska titteln?! Den suger.

Grym film.