Cheetah Girls 2, The

Musikal:

Cheetah Girls 2, The Köp filmen på CDON
Musikal:

Handling: En av tjejerna i Cheetah Girls ska till Barcelona med sin mamma. Men hon vill inte lämna de andra tre hemma, utan de får följa med när de ser en anmons om en tävling som hållas i Barcelona. De tänker åka dit, men det blir inte riktigt som de hade tänkt sig.

Regissör: Kenny Ortega
Lori Anne Alter
Abel Folk
Lynn Whitfield

Regndroppe

Jag tycker att musiken är det bästa. Manuset kunde varit bättre, men man kan inte alltid få det man vill ha.

Jag tycker den är ungefär lika bra som ettan, fast det är då bättre musik i denna.

tuffa tjejen

En bra film, lite så där rolig handling men det var bra sånger i den, hade ju sett Raven förut i en annan serie och tycker hon är hel skön!!

Halloween_4

Mycket, mycket bättre än ettan. Man får se en ny miljö, Spanien, och bättre musik dessutom.

Cammie

Cheetah Girls nr 2... Inte mycket nytt; inte bättre musik eller skådespelare... Det skulle väl vara att filmen utspelar sig i Barcelona då, fast då är det bättre att åka dit själv.

EmiX

Jag älskar denna filmen,de gör rollerna helt lysande!

Regndroppe

Cheetah Girls, The (2003)
Cheetah Girls: One World, The (2008)