We Are Marshall

Sport:
Ta bort betyg

We Are Marshall Köp filmen på CDON
Sport:
Sätt ditt betyg: Ta bort betyg

Handling: I en flygkrash utplånas nästan fullständigt "Marshall University football team". En ny coach vill då ta över det så gott som obefintliga laget och bygga upp det på nytt. Han stöds av några fans. Historien sägs vara sann!

Regissör: McG
Mike Pniewski
Elizabeth Omilami
Dolan Wilson

BlackHawk

Ganska bra inledning men tyvärr så kändes hela filmen alldeles för ointressant. Man lärde knappt känna någon av karaktärerna vilket gjorde att man inte hade någon medlidande.

En 3+ som film, i sin egen genre & som underhållning.

Antonlikemovies

En stark 4a.
En mycket bra drama/sportfilm som baserats på en sann historia ( vilket är ett plus ).
Tycker att Matthew McConaughey och Matthew Fox är lysande som headcoach/assistant coach.
Det lite negativa med filmen är att den är lite seg, men inget överdrivet.
Plus är också soundtracket som innehåller låtar som "Peace Train" och "Lookin' out My Back Door".

crack_of_dawn

Nja. Ingen film man ser om. Det som räddade den var egentligen att man visste att det hela faktiskt hade hänt.

Måste hålla med BlackHawk; de missade den djupare personporträtteringen, vilket hade en egaliserande effekt på ens "connection" med laget och personerna i filmen.

BlackHawk

Yasmin

Baserad på en sann historia. Hade lite höga förväntningar, hörde av en vän att den här skulle vara jättebra och sorglig. Visst var den sorglig men, ja jag vet inte. Skådespeleriet var bra men jag ville ha mer.