Rules of Attraction - Lustans lagar

Ungdom:

Ungdom:

Handling: Välkommen till den brutala verkligheten på Camden College, en förmögen skola för konststuderande i New England.

Här möter vi Sean Bateman, en populär ung man som bara tillfälligtvis är i förbindelse med sina känslor. Paul Denton, en cynisk men mycket intelligent ung liberal med förmågan att attrahera de vackraste människorna oavsett kön. Lauren Hynde, en vacker men förvirrad ung kvinna som glider fram vid domedagens brant. De omges av deras väldigt goda vänner: Laurens rumskamrat Lara, vars sinnliga instinkter sträcker sig långt utanför vänskapens band; den hett efterlängtade Victor, ett hopplöst objekt för Laurens åtrå; Seans vän Mitchell, som är på väg att falla ned i Batemans avgrundsvärld.

Och gällande lustans lagar på Camden College finns det bara en regel: Det finns inga regler.

År: 2002
Faye Dunaway
Swoosie Kurtz
Clare Kramer
Fred Savage

endast sedd för att jag verkligen älskar Ian Somerhalder, som bara blir snyggare för varje dag som går. Filmen å andra sidan var intressant, men slöseri med film

Oj så dålig, hadde trott att den skulle va hyfsad i allafall, men kändes rörig och bara jobbig att se. Får en 1:a

iresha

GUD så dålig film .. fatta noll, fanns ju ingen handling. vad gick filmen ut på :S ?

lilla_elina

För min del krävde filmen två tittningar innan jag hängde med i svängarna och vändningarna. Ett mycket intressant sätt att framhäva en historia och ge små saker en stor betydelse genom olyckliga kärlekar och lyckliga kärlekar.

En välgjord och skön film som inte ska jämföras med American Psycho, men ändå är det lätt att man gör det. Innehåller ett par snygga scener och blandar olika genres på ett bra sätt som får en at skratta och rysa.

En väldigt annorlunda film. Den berättas från slutet fram till början ungefär, bara att den stannar vid vissa tillfällen i filmen som spelar stor roll - väldigt smart, och snyggt gjort dessutom.
En engagerande kärleksberättelse som egentligen mest handlar om sex, men det är kul och frispråkigt och titeln säger egentligen allt. James Van Der Beek i en roll som är olik den han alltid haft som Dawson kan inte slå fel, och det gör det inte heller. Resten av skådisarna är väl valda; Ian Somerhalder som spelar förälskad Gay är bäst i filmen.
Så gillar du annorlunda, bra high-school-filmer som tar upp ämnet sex på ett seriöst - absolut inte larvigt - sätt så är detta något för dig. Överhuvudtaget är det en bra film som är rekommenderad. Svag fyra. Tyvärr så avslöjar berättar-ordningen lite för mycket av vad som kommer att hända.

die_hard

den här är ett mästerverk så himla verklig och hemsk ju