Gifta på låtsas

Gifta på låtsas  Köp filmen på CDON
2,5

Handling: Den franske kompositören Georges gifter sig med amerikanskan Brontë för att få arbetstillstånd i USA. De lever sedan skilda liv, men när myndigheterna blir misstänksamma måste Brontë söka upp Georges för att bevisa att deras äktenskap är äkta.

År: 1990
Danny Dennis
Stephen Pearlman
Victoria Boothby

Audrey T

Härlig romantisk komedi med det omaka paret som ändå fungerar! Jag vill också bo i Brontës lägenhet, den är så fin!

Filmen har absolut vissa roliga scener, men jag gillar inte slutet. Handlingen är jätteskum, vilket jag visserligen inte har några problem med, men det var Depardieu som förstörde filmen för mig. Jag avskyr karln!

Enkel, lättittad och ganska förutsägbar, med en del roliga scener. Inte lika löjlig som många andra liknande filmer.

mercury

Jag tycker att filmen är fantastisk,Skådespalarna full träff båda två Brönte och George.
Gerard Depardieu är fantastisk skådespelare med sitt franska charm,spelar fantastik bra i George roll och Brönte,underbara Andie Mac Dowel.
Jag älskar den filmen och aldrig tröttnat på den.
Jag bara undrar vem spelar music i den slut scen väntar Brönte George i Africa cafe .
Gerard Depardieu =betyg 5
Gifta på Låtsas =betyg 5
Andie Mac Dowel =betyg 5
Music Gifta på Låtsas = betyg 5

Audrey T

En film som aldrig riktig fallti mig i smaken. Så den får en 1:a av mig

Trygghanza08

Lite av en skönheten och odjuret film... Väldigt bra ch Andie MacDowell är så bra! Så vacker och spelar så bra!

Robert_Eriksson

Det finns några scener som är ganska roliga, men annars ingen vidare bra film. Väldigt enkel och förutsägbar. En stark tvåa.