Kollopapporna

Kollopapporna Köp filmen på CDON
2,1

Handling: I denna komiska uppföljare till ”Dagispapporna” får vi följa Charlie Hinton då han ytterligare utvecklar sina talanger och färdigheter att ta hand om barn. Denna gång tar han det ett steg längre genom att starta ett kollo.

Regissör: Fred Savage
Originaltitel: Daddy Day Camp
Alternativ titel:Dagispapporna 2
Längd: 01:29, 01:33 (USA)
Cuba Gooding Jr.
Bart Johnson
Frank Gerrish
Telise Galanis

Copyright Sony Pictures Releasing (Sweden) AB

Superklyschig barnfilm. Fördelen är att det händer mycket och filmen flyter på rätt fort. Annars irriterar jag mig mest hela tiden på i stort sett allt. Mina små barn kan dock se den hur många gånger som helst. :)

blir bara godkänd, skämten funkar ju för barn. Jag visste inte att det var en uppföljare till dagispapporna, och de tyckte ja va dåligt att dom inte hade gjort saken bättre med att behålla Eddie som huvudroll osv. Lite rolig var den man fnissa till några gånger men mer än så blev de inte.

torulf

Komedi? Filmen är det stora skämtet. Det enda som är sämre än skådespelet är dubbningen. Nej förresten allt är sämre än vad som helst. Manus? Jepp - uselt. Ljud - jepp. Bild - Njae inte uselt bara dåligt. Ångest vilken dålig film. Jag förväntade mig mer av Cuba. OK, för att ni ska slippa se filmen, berättar jag det bästa skämtet: en kille kissar i en ballong och kastar den på en annan kille. Bättre än så blir det inte.

Natta or Tattis

Det var en ganska okej film. Men dagispapporna är bättre.

Biopremiär: 2007-10-26

Dagispapporna (2003)