Brutal

Brutal Köp filmen på CDON
1,5

Handling: En ung polis undersöker en serie av mord, hon inser snart att det rör sig om en seriemördare. En galen sådan!

Regissör: Ethan Wiley
Don O. Knowlton
Whitney Anderson
Lisa Pescia

bruttan

Trodde inte i min víldaste fantasi att det var möjligt att man skulle få uppleva en nyproduktion av -hugga-hugga, slakta-slakta-dumma-ungdomar-kalkonrulle i "Alla Helgons Blodiga Natt stil..-någonsin! Men ack, vad man bedrog sej! Jag har ett svagt minne av att man bänkade sej med kuddar och täcken och stoppåväx-antibitmedel på naglar och tår när den eller de första filmerna i Kniva-ungar-på-Campus-genren visades! Men det va DÅ DET! Och efter del I, II och III av uppföljarna så hade man tröttnat på geggan! Regissör och manusförfattare till del IIII, V, VI, VII, VIII osv, osv fastnade i sörjan, säkerligen maniska och psykotiska som sin rollfigur.. Hade hoppats på att såna filmproducenter va utdöda eller satt på hispan å käkade Hibernal, men inser nu att en har antingen rymt eller överlevt.. Brutal är år 2007:s svar på Fredagen den 13:e - blodigt övervåld av en modern boogieman som finslipat råheten en aning! Man förvånas över att ungdomarna som faller offer för denne moderna "Jason" inte sett någon av de tidigare versionerna och förstått att dom inte bör flänga runt i skogarna, ensamma eller smyga iväg med pojkvännen till ett avsides rum när några av kompisarna verkar vara försvunna.. och du, hur skulle det förresten vara med en HELT annan film? Jag sätter min ljumske på att filmen som står på hyllan till höger om Brutal, kommer att uppskattas så väldigt mycket mer av alla filmälskare!