American Pie - Beta House

2,3

Handling: Erik, Ryan och Cooze ska börja i college och hamnar i brödraskapet Beta House. Men ett gäng med nördar hotar att stoppa deras partyn.

Regissör: Andrew Waller
Jake Siegel
Nic Nac
Jonathan Keltz
Christopher McDonald

Det börjar bli lite mycket av de här filmerna. Denna var dock bättre än "The naked mile". Visserligen tycker jag att den här filmen också innehåller alldeles för mycket "collegestudenter-som-måste-ligga-runt-med-allt-och-alla", men här fanns det ändå lite mer sidohandling. Skrattade till och med några gånger under filmen, vilket jag inte hade väntat mig.

Helt ärligt så var den bättre än vad jag trodde den skulle vara, visst det går lite över gränsen med spyattacker över varandra och djursex. Bättre än 5:an men sämre än 4:an, så en svag 2:a får filmen.

Andreasanka

Jo den här American pie filmen är ju verkligen värd att se.

Crocodile

Jag tycker att de andra American Pie är roligare men Beta House är sevärd.

Isabellet

Nu börjar american pie filmerna spåra ur lite väl mycket, inte lika bra som de andra men helt klart sevärd underhållning med kompisarna!

Bilbo_one

Helt klart den bästa och mest urspårade av american pie så här långt, men snälla nån ska det aldrig sluta. Jag har fått nog av denna collage film. Men dock 3:a för den största urspårningen i filmhistorian

MaliciousDelight

Sämsta någonsin. Är dock bättre än både band camp och the wedding. men håller ändå inte måttet för att bli godkänd.

American Pie (1999)
American Pie 2 (2001)
American Pie - The Wedding (2003)
American Pie - Band Camp (2005)
American Pie - The Naked Mile (2006)
American Pie - The Book of Love (2009)
American Pie: Reunion (2012)