Naken

2,0

Handling: Tänk dig själv att vakna upp bakfull en morgon i en hiss utan minne, pengar och kläder. Denna småjobbiga situation råkar Anders ut för - på morgonen till sin egen bröllopsdag!

Och allt beror på hans "bästa" vänner kvällen innan gjorde allt för att han skulle få en oförglömlig svensexa. De lyckades.

Anders problem nu är att hinna fram i tid till kyrkan. Men även om det är en varm sommardag så är det lättare sagt än gjort att vara naken i Stockholm utan en enda människa som vill hjälpa till. Och det jobbigaste av allt är att nästan hinna ända fram till altaret för att i nästa sekund vakna upp igen i samma hiss i samma pinsamma situation. Igen och igen och igen...

År: 2000

Magnus Blomberg
Gösta Engström
Micke Dubois
Anna Pannone

En hemskt dålig svenskfilm, osammanhängande och korkat. Skådespeleriet är värdelöst, filmen bjuder inte på någon slags underhållning. Jo, kanske, det skulle väl vara Victoria Silvstedt. Upprepande, aldrig kul, aldrig.

virrig film men en rolig komedi

skitkul svensk film svensk som e mycket underskattad...visst den e bra men det e inte svenskarnas bästa film...stark trea

Canucks_

Halvrolig kopia på Groundhog day. Jag tycker nästan att denna var roligare. Men skådespelet var nog det sämsta jag någonsin sett.

die_hard

stannar vid 2an jag tack!

smälto

Det här är den sämsta film jag någonsin sett. Men det är ganska kul att titta på när skådisarna gör bort sig för att dom är så dåliga. Ush, jag hatar verkligen Victoria Silverstedt.

Daniello_

Gjord på ett mycket annurlunda sätt, men den e bara för härlig. Historien upprepar sig och det blir bara galnare och galnare! Positiv överraskning!

Naked (2017)