Midnight Meat Train, The

2,1

Handling: En fotograf som vill utforska sina mörka sidor förföljer en seriemördare som härjar i New Yorks tunnelbana vars brutala mord bäddar för de mest mardrömslika kort som fastnat på bild.

År: 2008

Stephanie Mace
Earl Carroll
Greg Brown

Nefern

Olidligt spännande, ett visuellt konstverk - en slags lek med blod och äckelskap i sann Tarantino-anda. Lite roliga vändningar och oväntade inslag. Känns nyskapande. Ypperlig underhållning!

Pesole

En bra film, den har en bra handling men jag tycker den var obehanglig. Den var inte direkt som jag trodde den skulle vara, den var varken bra eller dålig egentligen. Men personligen är jag missnöjd över vissa scener i filmen, dessutom hade jag önskat att Brooke Shields hade varit mer med i filmen.

kennys19

jävligt bra film en av dom bästa skräckfilmerna jag sett

actionman001

en helt meningslös film som var oerhört blodig och enligt mig inte alls var läskig eller särskilt spännande.

Nefern

Spänning har den och man väntar på att få veta hur det ska sluta. Ett stort minus för slutet och det överraskande sakerna underground! Effekterna var inte i tipp topp men behöll sin äckliga genre. Jag tyckte det va ändå rätt häftigt med de långsamma scenerna med sprutande blod det gav filmen en egen personlighet. Mitt betyg pendlar mellan 2 och 3

En film som bara var äcklig, meningslös och ointressant.

dålig och boring film

vinne jones spelar dålig i denna roll och det va usla effekter