Ett tufft jobb

Handling: Nick Lang är en megapopulär skådis som vill komma ifrån stämpeln att var en "Nice guy". Han vill spela en hårdkokt snut istället. Han fixar därför en plats hos den riktiga polisen för att lära sig hur han ska agera. John Moss är den som drabbas av hans sällskap mot sin vilja...

År: 1991
Penny Marshall
Christina Ricci
George Cheung
Frank Geraci

Blev inte så där värst imponerad. Dock en intressant mix av skådisar. Fox, Woods, Guzmán och LL Cool J.

Shellix

Småroligt om tvålfager skådespelare som förbereder sig för en filmroll, om jag inte minns fel. Lustig mix av skådespelare, ingen personkemi mellan dem precis.
Irriterande slut, inte för att jag kommer ihåg exakt hur det var, men jag har för mig att det var nåt med en tjej som hängde högst upp på en skyskrapa och behövde räddas... o_O

Mattias15

Filmen har ett par roliga ögonblick främst för att james woods och fox spelar bra för sig själv och mot varandra inte för att manuset är roligt. Action bjuds det på kanske inte så jätte stora explosioner och stunt men klart godkännt. Men denna film faller inte jag för, kankse för att jag aldrig tyckt Fox varit rolig och skurken känns så otroligt oorginell. Tycker alla skurkar är som honom, men som sagt det är en actionkomedi och man får vänta sig mycket Klichéer. sedan så är det så himla otänktbart att Fox skulle kunna vara en filmhjälte, därför blir det väldigt komisk när man får se honom som en Doctor jones look a like svinga sig fram och slåss mot löljiga ninjor. En stark tvåa.

Timoti

Det här var en bra film. Michael J Fox och James Woods, spelade riktigt bra mot varandra! Actionkomedier är inte så roliga men den här filmen är det.

älska film

en mycket rolig och bra film..