Flickan i källaren

1,3

Handling: En ung flicka blir bortförd av en mystisk man, vars plan är att skapa en perfekt hemmafru åt sig själv, och samtidigt låta världen tro att hon är död. Han bygger ett underjordiskt rum där hon får bo. Skräcken är total, men efter en tid ändras spelreglerna...

Regissör: Ulli Lommel
Hank Gordon
Alexandra Clatworthy
Darrin McDuff

Anthelmintika

Sämsta filmen jag någon sin sett! Verkligen! Knappt någon handling. Dåliga skådespelare (om man kan kalla dem för det), dålig kamera, knappt några kulisser... Trodde det var ett skämt när jag såg hyrt filmen, tänkte att någon kanske bytt den riktiga skivan till en hemmagjord version. Så dålig är den. Jag blir arg när jag tänker på hur dålig den är.

Zitrioce

Okej! Jag är den första som skriver en kommentar med bra betyg!

När jag började se den, så tänkte jag.. "Asså vilken dryg film!"
Men allt mer började jag bli intresserad. Man fick känslor som gav trygghet. Alla minnen, och allt man kan vara med om. Så drygt liv.

Ärligt så kan jag driekt säga att den här filmen är ingen rysare. Det är kan vara en Thriller.

Något jag störde mig mest på, var alla de där dockrunkandet och "häxa tramset" som kom upp hela tiden. Jag kopplade inte det till filmen! Det fanns ingen mening med det där.

En originell 4

S16F

Jag har sett många dåliga filmer i mitt liv. Detta är utan tvekan den absolut sämsta som jag någonsin sett, att den ens givits ut på DVD är ett under. Helt otroligt. Jag saknar verkligen ord.

DVD-omslaget visar en mager, skelettliknande flicka med blodpölar runt omkring sig sittandes i en källare.
Detta var ju dock sjukt missledande, så letar ni efter en skräckfilm så har ni blivit lurade, grovt.

Vi funderade på att kräva pengarna tillbaka för att vi hyrt och sett den här skiten faktiskt.

Jag kommer förmodligen inte sova gott på ett tag och den här filmen har definitivt satt sina spår.

Att det fanns någon värre en Uwe Boll trodde jag inte, men så kom Ulli Lommel.

Vi spolade fram i filmen i hopp om att den någon gång skulle börja, det roligaste vi såg var nog eftertexterna ändå.

Hela rullen såg ut att vara filmad med en kamera köpt på El-Giganten för 1000kr också. Alltså ungefär lika snyggt som när jag och mina vänner gör film.

Skrattretande, pinsamt, fruktansvärt, horribelt, äckligt, fult.
Att detta ens kan kallas film är ett hån mot filmvärlden.

Uwe Boll skulle t.o.m kalla denna rulle för en kalkon-film.

Har jag gått lite till överdrift? Kanske, men jag vill verkligen försäkra mig om att ni inte ser denna film ovetandes om att ni kommer att beskåda något helt oväntat och fruktansvärt dåligt.

Sämsta "film" jag någonsin sett!! Om man nu ska kalla det film.. Se den absolut INTE!

AggieD

Hahahahahahahahahaahhahahahahahahaah

Den konstigaste, tråkigaste filmen - om man nu ens kan kalla det film - jag någonsin sett! Spolade igenom hela filmen så att det roliga skulle komma så filmen blev ungefär 10 minuter lång för oss!

Allvarligt vilken dålig film fimen bara kretsade om den dära fåniga dockan och "am I a witch" som du sa cumcoma!! DÅLIG!

cumcoma

Nej fy fan. Den var inte bara skum, skumma filmer kan jag hantera. Men den var så fruktansvärt, fruktansvärt enstörig. Det kändes som om hela filmer var baserad på "All womens are withces".. "Am I a witch?" Nej, ush. Jag har nog aldrig sätt något värre, och jag hade också väldigt höga förväntningar.