Lake Placid

2,3

Handling: Stadens lokala sheriff är ute med en dykare i en båt, för att leta efter bävrar i en sjö. När sheriffen drar upp dykaren ur vattnet är han avbiten på mitten! Det visar sig att det finns en gigantisk krokodil i sjön, som äter allt i dess väg. Denna best måste bekämpas!

År: 1999

Jed Rees
Richard Leacock
Jake T. Roberts
Warren Takeuchi

Spännande film om en gigantisk krokodil som äter upp människor. Väldigt mycket Hajen tema över det här. Dock var det lite orealistiskt hur otroligt gärna dom ville ut på havet igen och hur deras båtar verkade bli mindre och mindre för varje gång. Det var ungefär som dom sa "Här är jag! Kom och ät mig krokodilen!"... Men annars var det en okej film med ett spännande slut. Fungerar som en bra film nån kväll men det är ingen storfilm att hurra över. Dock om man gillar krokodiler så är ju självklart det här en film för dig.

Purewolf

bra och spännande film. rekomenderar starkt

Helt okej faktiskt..

Helt oki läskig film. Älskar Betty White.

En film som absolut inte har några andra intentioner än att underhålla tittaren.
Scenerna då krokodilen var närvarande var helt klart bäst. Betyget blir 2+.

anddav507

Åhh, har folk ingen fantasi? Varför måste man plagiera andra filmer. Detta bara osar "Hajen" det enda annorlunda är väl att det är en krokodil. Öppningscenen är ju nästan exakt likadan

die_hard

grymma djur det här ju