Tracey

Handling: En dag går Traceys liv i tusen bitar. Hon är femton, skolan är ett helvete och hennes familj en mardröm. När berättelsen börjar sitter hon längst bak i bussen, naken och insvept i ett duschdraperi. Det enda hon vet är att någonting fruktansvärt har hänt och att hennes lillebror är försvunnen.

Regissör: Bruce McDonald
Zie Souwand
Kate Todd
Slim Twig

Flora

riktigt bra. väldigt speciell då hela filmen är uppbyggd med foton och korta snuttar typ. ellen page är försåtrs grymt bra, vad man kan förvänta sig.

rekomenderas!

Så himla konstig film. Blev helt oimpad.

PixieSaga

Speciell film och Ellen Pge är underbar i sitt skådespel, dock är den lite konstigt men jag gillar konstiga filmer.

uncle_funk

Ett mycket ovanligt sätt att göra en film på, en massa rutor under hela filmen, kändes som en musikvideo.
Men jag gillade den, tror många hade tröttnat på den och tycker att den kanske är konstig, men detta kallar jag ovanlig film, och något nytt är man alltid på jakt efter.

AggieD

Det är absolut INGENTING att se! Jag fattade noll! Jag och min kompis hyrde den för att det var Ellen Page, men den var skitkass!

Vilken bevikelse. Den här filmen var bara skum och irriterande med alla rutor som dök upp- man hinner ej kolla på allt samtidigt, totalt meningslöst! Storyn lät intressant men görs till något som man ändå inte bryr sig om. Svag tvåa, var ändå inte en av de sämsta filmer jag sett.

MaliciousDelight

Första tio minuterna av filmen tänkte jag "Vad fan är det här för skitfilm?" pågrund av alla rutor som dyker upp. Men efter en stund började jag gilla det. Och filmen är ganska så smart gjord. Ellen Page är också lika fantastisk som hon är i alla andra filmer. MEN jag skulle aldrig kunna ge filmen högsta betyg, för när filmen slutade var det fortfarande oerhört mycket frågor som man inte fick svar på. Det känns som filmen slutade alldeles för tidigt. Vad hände, liksom? Det blev så mycket lösa trådar, och jag får inte ihop sammanhänget.

Och den här filmen, SKULLE kunna bli så jäkla bra, men den blev bara mest... udda, och försvirrande.
Jag godkänner den dock, för Ellen Page är magisk.

(En väldigt svag trea)

Flora