Anacondas: Trail of Blood

1,6

Handling: Mogulen Murdoch är döende och ger sin läkare tillfälle att forska med Orchildblommans nektar för att skapa odödlighet. Läkaren använder nektarn på en ormunge som växer och sprider skräck i anläggningen. Två team, ett som försöker döda ormen och ett som försöker göra om samma misstag kämpar. Samtidigt som den monstruösa ormen jagar dem...

År: 2009
Linden Ashby
David Frye
Danny Midwinter
Vasile Albinet

Usch denna filmen var verkligen urusel.

Rätt okej, men ja inte mycket mer än så. Får en svag 2:a

Crocodile

Ok dem har helt och hållet förstört Anaconda. I Anaconda 3 Offspring bet Anakondorna av folks huvuden och hade såg aktiga saker på toppen av svansen som de använde för att dela folk på mitten med, inte nog med att den tredje Anaconda filmen sög, nu har Anacondas Trail Of Blood kommit ut och den suger till och med mer plus att handlingen är till och med larvigare och sämre än handlingen i Offspring. Gissa vad! nu kan Anakondan läka sina sår, när en del utav kroppen blir avhuggen eller sprängd i bittar så växer den försvunna kroppsdelen på Anakondan ut igen. 1 sak som riktigt stör mig med den här filmen är att Anakondan inte kan hinna ikapp karaktärerna som flyr till fots men den kan hinna i kapp en bil när den går i 50-70 km i timmen IT MAKES NO SENCE!
Handlingen var skit dålig, Skådespelarna var tillochmed sämre än vad skådespelarna var i förra filmen, musiken/soundtracket var skit dåligt och special effeketerna är också skit dåliga.
Anaconda har gått från bra och skrämmande Skräck/Thriller till dålig och knäpp Sci-Fi/Äventyr på bara 4 filmer, vad kommer hända här näst kommer det vissa sig att Anakondorna är utomjordingar som försöker ta över Jorden eller något sådant för det är faktiskt det enda sättet man kan göra handlingen till och med värre.
Jag skrev innan att Megashark Vs Giantoctopus skulle bli årets sämsta film men jag tar tillbaka det för Anacondas Trail Of Blood är tillochmed sämre.
VARNING SE INTE DEN HÄR FILMER DEN ÄR SKIT DÅLIG!
Se Anaconda och Anacondas Hunt For The Blood Orchid istället för dem är mycket bättre.

Filmpunkten-id: 19414

Anakonda (1997)
Anacondas - The Hunt for the Blood Orchid (2004)
Anaconda 3: Offspring (2008)