Picture This

Ungdom:

Ungdom:

Handling: Mandy är en opopulär highschooltjej som har blivit bjuden till en fest av skolans snyggaste kille. Problemet är att hennes överbeskyddande pappa inte låter henne gå på festen, men med hjälp av sina vänner försöker hon övertala sin pappa att få gå på årets coolaste fest...

År: 2008
Regissör: Stephen Herek
Originaltitel: Picture This
Ashley Tisdale
Lauren Collins
Cindy Busby
Kevin Pollak

Regndroppe

Jag tyckte denna film var bra men lite för förutsägbar!

Baijna

En bra film :)
Ganska rolig faktiskt haha (;

TheHobbit

en film som börjar bra och ser lovande ut hela första halvan. Men snart blir det bara överdrivet och man tappar den röda tråden. Tisdale var mycket bra, MYCKET bättre än sin roll i hsm. Det var skönt att se henne göra en snäll roll. Det kunde ha blivit en fyra, men hela sista halvan förstörde allt och betyget ligger nu på två.

tuffa tjejen

Deinitivt en 4 a, bra handling som gjorde den både rolig och inressant, den var väl lite förutsägbar för man visste ju hur den skulle sluta men endå en helt klart bra film, Ashley är lilka fantastisk i den som hon är i HSM!!

Kul och bra film den är en bra ungdoms film eller tjejfilm kanske..

Sallee

Picture this är igen dålig film och jag frågar mig själv varför jag alltid faller för dessa ungdomsfilmer som handlar om precis samma sak. En "osynlig" men väldigt vacker tjej är kär i den populäraste killen på skolan och alltid slutar allt bra.
Nej det här har jag säkert sett hundratals filmer om.
Men ändå tycker jag att detta är en mysig film, självklart godkänd, kanske inget jag precis rekommendera. Men för tidsfördriv så funkar den.

Betyget hamnar på 2:a

Natta

väldigt förutsägbar film klassisk handling med den populäre killen & den töntig tjejen och den överbeskyddande pappan men helt okej ändå lite mysig film sådär om man har tråkigt

Filmpunkten-id: 20021