Another Cinderella Story

Musik:

Musik:

Handling: Mary bor hos sin styvmamma och styvsystrar. Hon är en jättebra dansare. Hon träffar artisten Joey Parker, som iförd mask kommer till hennes skolbal. Dom dansar och blir kära, men när Mary rusar ut tappar hon sin Ipod. Joey hittar den och måste så fort som möjligt hitta henne...

År: 2008
Emily Perkins
Marcus T. Paulk
Nicole LaPlaca

Tycker det va en gullig film och härligt med sång, musik och dans =) Får en 4:a

En rätt underhållande och gullig film, som kan ses av människor i alla åldrar. Dock tycker jag att den är lite mer passande till en yngre målgrupp, så från mig får den endast en stark tvåa.

Nu räcker de med alla versioner av askungen. Den är ändå så förutsägbar så det finns ingen mening med att göra samma story om och om igen

Kan man va så bra på att dansa och att sjunga. Selena är en jätte bra performer och hon är så sööt i filmen ingen kunde spela rollen bättre än hon!

sara-H

en jäääättesöt film, jag älskar den ! jag rekomenderar er att se den minst 1 gång iallafall. En film för er som gillar söta klassiker

tuffa tjejen

En fantastiskt bra film, en självklar 5 a, bra handling och otroligt bra sånger, Selena Gomez är fantastisk både på att dansa och sjunga även Drew Seeley var bra, älskar Selena Gomez låt "Tell Me Something I Don´t Know", en film man bara måste se!!

Sallee

Another Cinderella Story är en helt okej film med en halvdan story. Skådespelarna är godkända. Lite löjlig vid vissa tillfällen, men annars får filmen betyget godkänd, men inte mer.

Betyget hamnar på en stabil 2:a

Filmpunkten-id: 20136