En Askungesaga

Ungdom:

Ungdom:

Handling: Den unga tjejen Sam, som ständigt trakasseras av sin elaka styvmor, drömmer om att på den förestående skolbalen få träffa den kille hon i smyg lärt känna på nätet.

Regissör: Mark Rosman
Jennifer Coolidge
Regina King
Madeline Zima

GalnaMee

Småsöt film som liknar de flesta american highschool-filmer, dock här med lite Askungentema. Inget nytt och moderniserandet är lite störande. Tappa mobiltelefonen istället för en glassko är ju väldigt romantiskt, eller hur?

Karrol_

Fjortisfilmen nr1 som JAG ÄLSKAR :D Den är hur mysig som helst att kolla på, och Chad Michael Murray är snyggast i världen, och den är så romantisk och bra ^__^

En tramsig bagatell till film som varken roar eller engagerar. Handlingen är ologisk på flera punkter och är så dålig att den nästan blir rolig.

bananasplit_96

Filmen känns ganska amerikansk, men på något underligt vis så gillar jag den ändå! Det är lite roligt med en moderniserad parodi på "Askungen"! Som ni kanske redan har förstått så brukar jag inte gilla filmer som är så där typiskt amerikanska, men denna var ett bra undantag! Även fast historien är ganska förutsägbar. Och det finns en hel del roliga detaljer och scener. Jag skulle nog rekommendera den här filmen!

crack_of_dawn

En askunge i realtid helt enkelt. Mysigt tidsfördriv.

Linniz

Handling: -
Oförutsägbar: -
Regi: Mark Rosman -
Skådespelare: Hilary Duff +
Unik: -

Baijna

En jättebra film.
Som jag sätt många gånger nu.
Den är så gullig och jag gillar verkligen handlingen. :)

MsBrownEyed

En väldigt söt och trevlig film :) har dock aldrig varit så förtjust i Hilary Duff, men det är ju i sånnahär filmer hon ska spela. Mobilen istället för glasskon? njaa..jag vet inte riktigt, men lite roligt är det allt :)

En mycket bra film. Hillary Duff var mycket bra i denna film.

Lovlinesss_3

En film helt i min smak, a chick movie som man brukar säga. Romans och avensjuka styvsystrar.

Another Cinderella Story (2008)