Disaster Movie

1,9

Handling: En stad drabbas av asteroider, tornador och jordskalv och en grupp ungdomar kämpar för att överleva medan de försöker hitta orsaken till naturkatastroferna. Från skaparna av Scary Movie, Epic Movie och Meet The Spartans.

År: 2008
Jacob Tolano
Ian Whyte
Valerie Wildman

TheHobbit

Det tråkigaste jag sett på länge.

Dock hade den sina guldögonblick, men mer än så är det inte. Blev sjukt trött på prinsessan och juno.

Så... helt klart en Disaster movie.
(mobba mig inte för mina extremt dåliga skämt)

Denna film var okej, inget utöver det vanlig och inte bland det sämsta. Det var lite roligt att de gjorde en så stor, salig blandning av de filmer som de tog med - oförväntat men intressantare! Fast inledningen på filmen är usel och jag var nära på att stänga av.

den gör skäl för sitt namn; en katastrof!
enda plusset är snyggot Matt Lanter ^_^

ToxicAvenger

Möjligtvis tidernas tråkigaste komedi. ÄNNU sämre än mina redan låga förväntningar.

tonyhelen

Jag tycker att den var rätt så rolig! Prinsessan var kul, hon åt glas och sa att hon var knäpp och hemlös! Haha! Amy Winehouse var "med" som en sabeltandad tjej! Men vissa grejer var tråkiga, han som spelar huvudrollskillen är supersnygg!! Mums ;-)

Laidan

Ännu en av dessa "Movie"-filmer.. Den var ju lite roligare än många av dom tidigare, men introt ger en heller inga stora förväntningar. Dock är "prinsessan" alldeles fantastisk och gör filmen snäppet roligare.

movie-king

även om denna film är rankad världens 17:e sämsta film tycker jag att den var ganska rolig.
som sagt juno och prinsessan förstörde kanske 30 % av filmen

TheHobbit

Det tråkigaste jag sett på länge.

Så... helt klart en Disaster movie.
(mobba mig inte för mina extremt dåliga skämt)

Den va väldigt tråkig i början men sen efter knappt halva filmen blev det oerhört roligt :) klart värd en trea

Filmpunkten-id: 20272