Bedtime Stories

Handling: Skeeter Bronsons liv tar en drastisk vändning när godnattsagorna han berättar för sina syskonbarn dagen därpå förverkligas. Han försöker dra nytta av detta fenomen genom att blanda in sina egna ambitioner i den ena otroliga sagan efter den andra. Men barnens oväntade bidrag till sagorna börjar vända upp och ner på Skeeters liv.

År: 2008
Kathryn Joosten
Julia Lea Wolov

Copyright BVI (Sweden) AB

Bättre än väntat. Rätt barnslig, men barnsligt kul hehe. Får en 3:a

en helt klart godkänd film men inte mer.för klyschig men ändå inte.den va helt okej film att slöglo på.adam sandler va ganska stel faktiskt men bäst va nog krypet
stark tvåa

En stark 2 som film, i sin egen genre & som underhållning.

Som Skinande Pärlan skriver; den hade kunnat göras bättre med denna story. Ibland lite för flamsigt.

stark tvåa

Pesole

En riktigt bra film med Adam Sandler, han spelar riktigt bra i denna film, gillar den så otroligt mycket :D

Bättre än väntat. Rätt barnslig, men barnsligt kul hehe. Får en 3:a

bananasplit_96

Jag hade halvhöga förväntningar på den här filmen. Men jag blev överraskad, det är många saker man skrattar åt. Allra roligast var marsvinet Bugsy. Själva storyn är ganska originell. Men tyvärr är det här inte en film som sitter kvar i huvudet någon längre tid.

överraskande bra, hade inga stora förväntningar men den var super bra :)

movie-king

haha skön film men kunde nog ha blivit bättre

Biopremiär: 2009-02-18
Filmpunkten-id: 20572