Dumpa honom!

Handling: En film om det ständigt ökande avståndet mellan män och kvinnor, och de missförstånd som ofta uppstår mellan par. Baserad på den bästsäljande självhjälps-boken med samma namn.

Ett klassiskt dilemma. Du gillar verkligen killen du just träffat men han sänder ut kryptiska signaler. I stället för att inse att han inte är så angelägen om att träffa dig igen, ger du honom ursäkter och förklarar att han är förvirrad och rädd för att binda sig. Du börjar ljuga för dig själv, trots att det finns en mycket enklare förklaring: Han är helt enkelt inte intresserad av dig!!

År: 2009
Sasha Alexander
Kevin Connolly

Copyright AB Svensk Filmindustri

Savannah

En film med ungefär lika mycket girlpower som ett glas mjölk. Totalt meningslös och lika stenålders som andra romcoms - minus humorn (nej, inte ens ofrivillig sådan)! Inte minst bortkastad talang finns här i parti och minut: Barrymore (varför detta?) Aniston (överskattad som alltid!), Connelly (urk!), Johansson (trovärdig...not!) och Goodwin (omåttligt irriterande). Dessutom: Aniston + Affleck = lika mycket personkemi som mellan ett stekt ägg och ett dasslock. En film för dem som vill förledas att tro att alla tjejer är mer eller mindre störda. Kort sagt: Missa gärna denna!

Pesole

En av dem sämsta filmerna, dem är röriga och jag gillar den inte alls.

Sandraaa

En bra film, Men kanske lite konstig ibland. Jag ger en 3

crack_of_dawn

Helt okej för kvällsunderhållning, men inget jag skaffar till filmhyllan. Den är rolig till och från, men det kunde funnits mer humor i den. Bra skådespelare ger stort plus.

detta tyckte jag var en liten feel good film kan man säga. Baserat på livets verklighet inom kärlekslivet kan man säga. Som helhet tyckte jag mycket om denna filmen så 3 ++

En underhållande och smårolig film. Blev dock lite rörigt tillslut. Hade väntat mig mer roliga skämt och situationer. Får i alla fall en stark trea. Bra skådespelarinsatser också.

IWantItThatWay

Rolig och trevlig film med bra skådespelare!

Jätte bra film , killar kanske gillar den men jag tycker då i alla fall att det är en perfect tjej film!

Biopremiär: 2009-03-13
Filmpunkten-id: 20574