Whatever It Takes

Ungdom:

Ungdom:

Handling: Ryan (Shane West) är en socialt inkompetent högstadieelev vars största nöje och intresse är att spela dragspel. Chris (James Franco) är fotbollsstjärna (och intellektuell lättviktare) på samma högstadium. Ryan är hopplöst förälskad i den vackra, populära och helt oåtkomliga Ashley (Jodi Lyn O'Keefe). Chris, å andra sidan, är totalt nere i Maggie (Marla Sokoloff), en söt pluggmal som är god vän med Ryan. När Chris och Ryan inser att de är i god position att hjälpa varandra med sina hjärtedamer lägger de upp en finurlig plan - men det går inte riktigt som de tänkt sig.

År: 2000
Kevin Ruf
Erin Champaign
Rachel Zerko

Sweet_Jenny

En jätte bra ungdomsfilm, vänskap som blir till nå större, åhh..va den var romantisk :P

Alla huvudpersonerna spelar väldigt bra i den här filmen. Slutet var så klart romantiskt, men det var inte riktigt så jag ville att det skulle sluta. Sammanfattningsvis är det en bra ungdomsfilm utan några djupa ämnen men som visar att kärleken inte alltid finns där man tror.

videodelning1

Jag, 16 år, älskar den här filmen och har gjort det enda sen den kom ut. Det här är en bra, stereotypisk ungdomsfilm och vill man se en sån så är den här ett självklart alternativ.

Detta var lite för vanligt för min smak, jag tappade intresset en bit in i filmen och det uppenbara är självklart. Jag tyckte det blev en ytlig film som inte passade mig. 2-

die_hard

roligt som stryk i varje fall

SvenskaFilmNörden

Vanlig ungdomsfilm med den klassiska kärlekshistorien, en plugghäst vill ha skolans skönhet och skolans kung vill ha en plugghäst. Killarna försöker samarbeta för att få sina drömmars flickvänner.

Sådär är den väl ändå, en del roliga scener, annars inget speciellt. Se den om ni har lust, men lägg inte ner en massa pengar på den.

Cruel_Intentions

Kul som fan, lite förutsägbar..

Jag tycker om den här filmen. Även om den var förutsägbar hade den saker som andra filmer i denna genre inte har. Vad vet jag inte, men den har det. Se den!! :D

BeckyLou

Vilken dalig undgomsfilm! Producenterna verkar tro att dagens ungdomar är totalkorkade för det här manuset är sa förutsägbart att det är skrattretande!
Scenen där de refererar till "It's a wonderful life" är en förolämpning till originalet och det är skönt att se att James Franco har fatt en lite bättre karriär efter denna med SpiderMan-filmerna.
Undvik!

Filmpunkten-id: 2066